Khamis, 21 Februari 2013

SLIPPED DISC




Video diatas menerangkan tentang penyakit Slipped Disc,dan penyakit ini adalah penyakit yang amat menyakitkan bagi saya. Bahagian belakang saya sentiasa sakit dan xmampu untuk mengangkat beban yang berat.Kehidupan saya seharian amat menyedihkan kerana saya tidak mampu untuk hidup normal seperti insan lain,bermacam ikhtiar saya lakukan namun tidak berjumpa jalan keluar,apa yang saya lakukan hanya mampu berdoa.Namun saya tida putus asa mencari penawar sehingga saya menjumpai BIO DISC..dan ALHAMDULLILAH..saya disahkan doktor bebas dari penyakit itu..ingin tahu APAKAH ITU BIO DISC??SILA HUBUNGI SAYA DI TALIAN 014-8124948.
 
"HIDUP DALAM KESAKITAN AMAT MENYEDIHKAN,JADI JANGAN BIARKAN KESAKITA MENGANGGU AKTIVITI HARIAN ANDA"!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan