Jumaat, 22 Februari 2013

Berita baik untuk pengidap sakit tulang belakang Kronik (slipped disc)!

ASSALAMUALAIKUM W R T
BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
 
Nama saya Lokman Mansor seorang guru di Bentong Pahang. Pada tahun 2007 saya telah disahkan mengidap sakit tulang belakang.
 
“Setelah dijalankan pemeriksaan lanjut, beliau telah di diagnosa menghidapi penyakit DISC DEGENERATIVE AT LEVEL L1/L2, L3/L4 AND L4/L5 WITH NARROWING OF INTERVETEBRAL FORAMINA AND SPINAL CANAL (MULTIPLE DISC DISEASES). Keadaan ini akan menyebabkan beliau mengalami sakit belakang yang kuat dan kronik serta berpanjangan. DR Muhammad Yusof, Pakar Ortopedik Hospital
Temerloh.”
 
Hanya tuhan saja tahu bagaimana saya menanggung kesakitan setiap hari dan bertahan dgn mengambil paint killer setiap masa. Saya menjadi seorang pemarah dan emosional. Setiap awal pagi jam dua atau tiga gitu saya akan tersedar sejuk dan sakit dan tidak dapat tidur sampai pagi. Saya berikhtiar berubat, berurut, fisiotherapy dan macam2 saya cuba untuk sembuh tapi…gagal. Saya membelanjakan hampir 10K selama tiga tahun utk kos rawatan.
Akhirnya takdir Tuhan pada Feb 2010 seorang kawan saya dari Terengganu mengesyorkan kepada isteri saya mencuba kaedah rawatan menggunakan BIODISC, iaitu rawatan menggunakan air minuman dan suluhan far infra red. Isteri saya mencubanya pada saya selama tiga bula lebih dan Alhamdulillah kini saya kembali pulih dan bebas daripada sakit tulang belakang dan juga darah tinggi. Sungguh menakjubkan kuasa Allah swt. Benarlah hadis nabi yang bermaksud: TIAP2 PENYAKIT ITU ADA UBATNYA. APABILA MENEPATI UBAT TERHADAP PENYAKIT TERSEBUT, MAKA SEMBUHLAH IA DENGAN IZIN ALLAH.
 
Sejak dari itu saya berjanji pada diri saya untuk berkongsi kaedah rawatan ini dengan sesiapa sahaja kerana saya tahu bagaimana rasanya bila Allah menguji kita dengan kesakitan dan kita bertanggungjawab untuk berikhtiar merawatnya. Mudah mudahan pengalaman saya ini dapat dikongsi bersama. Sekian.
 
 
USTAZ LOKMAN 0148124948/0139865002
YOUTUBE: TESTIMONY BIODISC
FACEBOOK: Rlm Ukm
 
Sila layari laman blog saya www.vclok.blogspot.com

3 ulasan:

  1. Catatan dan perkongsian yang hebat..semoga saudara terus diberikan kesihatan dan terus berkongsi dengan orang lain...

    BalasPadam
  2. salam tuan...setelah tuan kembali pulih dari sakit belakang, pernah buat mri sekali lagi (saya percaya tuan sebelum ini iaitu semasa tuan disahkn doktor mgalami slipped disc) sebagai perbandingan keadaan disc tuan sebelum dan selepas mejalankn rawatan melalui BIODISC?

    BalasPadam
  3. Salam
    Sy azie
    Sy di sahkan mengalami bengaka di tulang belakang saya.
    Sy tidak boleh duduk lama.tidak boleh jln lama dan diri tegak.lama.pasti sy rasa sakit dan sengal di tulang belakang saja.
    Apakah masalah itu ya.tolg kongsi siap yg tahu

    BalasPadam