Sabtu, 2 Februari 2013

KEISTIMEWAAN BIODISC DARI SUDUT PANDANGAN SAINS

Sekiranya anda semua sudah melihat video ini anda semua dapat fikirkan,dari sudut saintifik biodisc terbukti dapat mengembalikan struktur air yang rosak,sehingga dapat membuatkan daun yang layu kembali segar hanya direndam dalam air yang telah dialirkan oleh cakera biodisc,dan ini terbukti lagi dalam sistem badan manusia ada 70% air,namun cuba kita fikirkan??air apakah yang kita minum hari2?kesemua kita meminum air yang bersih namun air itu tidak dirawat,dan air yang masuk dalam struktur badan kita hanya berfungsi memberikan tenaga,dan tidak berfungsi merawat mana2 anggota tubuh yang mengalami tenaga.pilihan di tangan kita untuk memilih meminum air yang bagaimana?sekiranya kita berfikiran jauh,kesihatan kita jauh lebih penting dari segalanya,dengan kesihatan yang baik kita mampu melakukan pelbagai perkara.jadi saya ingin anda semua fikir2 kan tentangnya??

1 ulasan:

  1. Sekiranya anda semua terkesan dengan ulasan di atas,boleh menghubungi saya ditalian terus 014-8124948,saya juga seorang bekas pesakit kronik slip disc dan disahkan doktor tidak mampu berbuat apa2 selain berehat,sekarang masa saya untuk berkongsi bersama anda,apa yang membuatkan saya sekarang lebib bersemangat membantu insan lain..cari saya di www.vclok.blogspot.com

    BalasPadam