Selasa, 19 Februari 2013

Fight for Health Fight for Financial Freedom

 
 
Seperti update blog saya sebelum ini,itulah keadaan saya ketika terlantar sakit.Penyakit kronik yang saya hadapi menyebabkan saya tidak mampu untuk memasang mimpi untuk fokus dalam kehidupan. Sakit Slip Disc yang saya hadapi membataskan kuasa pemikiran saya untuk berfikir ke arah kejayaan yang besar.Dalam mengharungi sakit yang amat menyakitkan,sudah beribu-ribu duit saya dihabiskan sebagai ikhtiar saya untuk menyembuhkan penyakit saya.Ternyata usaha saya sia2 semua kerana satu pun tidak berhasil,namun saya tidak berputus asa untuk mencari alternatif rawatan.Akhirnya saya berjumpa KACA AJAIB yang mampu mengurang kan kesakitan yang saya alami,dengan yakin saya menggunakan diselang doa yang tidak putus-putus,akhirnya seolah mendapat peluang kedua.ALHAMDULLILLAH..bersyukur saya kepada ILLAHI kerana memberi saya peluang untuk bangkit
 
Sekarang saya telah buka cerita baru lembaran baru dimana,saya ingin bangkit dari sakit dan melawan kesakitan ini dengan semangat saya ingin sembuh dan menjalani hidup sebagai insan normal.Biodisc bukan sahaja memberi peluang kepada saya untuk sembuh namun dengan Biodisc saya berpeluang untuk membina peluang kehidupan saya sendiri. Saya akan berkongsikan kepada anda tentang ini semua.Boleh layari facebook saya VC LOK dan boleh menghubungi saya terus ditalian 014-8124948,diharapkan sedikit perkongsian dapat membawa manfaat kepada anda semua..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan