Isnin, 4 Februari 2013

Slip Disc Kronik

Apa yang saya ingin kongsikan mengenai gambar diatas adalah,inilah keadaan saya yang terlantar sakit disebabkan slip disc kronik yang disah kan oleh doktor pakar.Pada peringkat ini saya tidak mampu berbuat apa2 hanya mampu terlantar sakit dan berehat.Gambar ini diambil kira2 3 tahun lepas dimana saya memang telah buntu untuk mencari alternatif perubatan,dan setelah itu saya diperkenalkan oleh sahabat saya tentang BIODISC.Pada permulaan penerimaan saya pada BIODISC mmg amat la kurang kerana saya tidak percaya,namun atas dasar usaha perubatan,saya mengambil tahu ape itu biodisc dan yakin tentangnya.3bulan pertama menggunakan BIODISC sudah nampak perubahan pada bahagian belakang saya,dan saya terus menggunakan sehingga 6 bulan ke 1 tahun,dan akhirnya doktor mengesahkan saya bebas dari SLIP DISC KRONIK..sujud syukur pada tuhan..ALHAMDULLILLAH..SAYA SUDAH BERMULA UNTUK SEMBUH!!DAN ANDA BILA LAGI!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan